امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

How Innovative Technologies Are Making Customer Interactions Human Again

That’s why connecting with customers on an emotional level is so important. But you won’t get there with only the data in your CRM. To really know your customers and anticipate their needs, you’ll nee...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=70C0DF2AFDBE404494ABE43F822A9914&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2fhow-innovative-technologies-are-making-customer-interactions-human-again%2f&c=11031255268690117676&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment