امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

History Shows That “Disruptor Stocks” Will Make You the Most Money in a Bear Market

In short, the cloud gives businesses cheap access to powerful supercomputers. Salesforce.com (CRM) pioneered this business two decades ago. Today over 150,000 clients pay Salesforce a monthly fee to u...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2809F343F24847C49B7FF9B5A7AD754F&url=http%3a%2f%2fwww.marketoracle.co.uk%2fArticle63980.html&c=13460229998236222495&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment