امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

DiscoverOrg Earns Four 2019 "Best of" Software Awards from G2 Crowd

Our award-winning solutions provide a stream of accurate and actionable company and contact insights that can be used to find, connect with and sell to target buyers and hires more effectively – all i...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BF2EDD441F64FA4B6A8716B322DA628&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2019%2f01%2f16%2f8883295.htm&c=14750762602372783130&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment