امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Data and CRM company AAA joins Isobar Taiwan integrating creativity and technology

AAA, a data consulting and CRM (Customer Relationship Marketing) agency, part of the Dentsu Aegis Network, will integrate with digital marketing agency Isobar Taiwan. This will strengthen Isobar's end ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A454B38B441743FB944BC4CDDBDF018E&url=http%3a%2f%2fwww.campaignbriefasia.com%2f2019%2f01%2fdata-and-crm-company-aaa-joins.html&c=14896553881810058220&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment