امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

Credit Payment Card Market and Forecast 2019-2025

Global Online CRM Software Market Grow at [..] The complete report on Online CRM Software market provides relevant data insights on market growth. The research expert more [..] Comprehensive Report on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9B693373CA34F4FAA0EB6DC059FBC61&url=https%3a%2f%2fwww.pr-inside.com%2fcredit-payment-card-market-and-forecast-r4727495.htm&c=5913910791192200114&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment