امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

CDP Investment Pays Off for Public Media with Salesforce Acquisition of roundCorner

BOSTON--(BUSINESS WIRE)--Jan 15, 2019--The Contributor Development Partnership (CDP), a Boston-based collaborative fundraising service for public media stations, announced today that its investment, d...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B2E2EE530C7448F8A089251FAE5C3202&url=https%3a%2f%2fwww.register-herald.com%2fregion%2fcdp-investment-pays-off-for-public-media-with-salesforce-acquisition%2farticle_bb84e9a7-4eba-5a77-9faf-f8ba35f5ccac.html&c=12312953284160650123&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment