امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

6 Sales Management Dashboards Every Leader Needs

Find out where deals stand, which sales reps are actively working leads, who hasn’t logged into their CRM lately, and various other accountability metrics that can be used to reinforce rigor in the sa...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=36EBA257F14947C88534FAF9D4A8DB35&url=https%3a%2f%2fwww.salesforce.com%2fblog%2f2019%2f01%2fsales-management-dashboards.html&c=2781040749397157974&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment