امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

4 Features Your Digital Customer Engagement Platform Must Have

And it should work seamlessly with your CRM solution to support your sales pipeline. Does this sound like a tall order? Maybe, but not for an outstanding customer engagement platform focused on the ne...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B2E2EE530C7448F8A089251FAE5C3202&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fdigital-marketing%2f4-features-your-digital-customer-engagement-platform-must-have-02159325&c=13068821612712422195&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment