امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

Zuora Has A Long Runway

The most obvious candidate here is software itself, where companies like Salesforce (CRM) have pioneered selling their software not as a one-off standalone package, but as a service with recurring ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF72AE1B3D3340F4A9BDBB29252CE5F5&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4227154-zuora-long-runway&c=11293580613824668797&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment