امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

Zoho customer service tools get AI, analytics updates

Zoho has added AI and analytics features to its CRM suite, part of a drive by the company to unify its sales, marketing and customer support apps. Zoho CRM Plus was launched in 2014, bundling nine app...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D482F202811C456CAC611983AD764888&url=https%3a%2f%2fwww.techworld.com.au%2farticle%2f649930%2fzoho-customer-service-tools-get-ai-analytics-updates%2f%3ffp%3d4%26fpid%3d3&c=1467108463392328831&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment