Zoho has added AI and analytics features to its CRM suite, part of a drive by the company to unify its sales, marketing and customer support apps. Zoho CRM Plus was launched in 2014, bundling nine app...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF72AE1B3D3340F4A9BDBB29252CE5F5&url=https%3a%2f%2fwww.techworld.com.au%2farticle%2f649930%2fzoho-customer-service-tools-get-ai-analytics-updates%2f%3ffp%3d4%26fpid%3d3&c=1467108463392328831&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment