The CRM aims at ensuring among others that WWF remains accountable to commitments laid out in the social policies and give communities a way to “Speak Up” if WWF or its partners have harmed them or ar...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B97AA214664A481ABDC55D716A2A2404&url=http%3a%2f%2fwwf.panda.org%2fwwf_news%2f%3f339850%2fWWF-Staff-Refresh-on-SD4C-Policies&c=12843169099437904224&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment