امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

WWF Staff Refresh on SD4C Policies

The CRM aims at ensuring among others that WWF remains accountable to commitments laid out in the social policies and give communities a way to “Speak Up” if WWF or its partners have harmed them or ar...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B97AA214664A481ABDC55D716A2A2404&url=http%3a%2f%2fwwf.panda.org%2fwwf_news%2f%3f339850%2fWWF-Staff-Refresh-on-SD4C-Policies&c=12843169099437904224&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment