امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

View Now – Dynamics 365 Unified Interface Webinar

The most important component of the October 2018 update to Dynamics 365 is the Unified Interface. The Unified Interface is designed to completely replace the classic web interface in short order – pro...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB890A80CC3E4AF197002E47D6530118&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2f365%2fb%2fencloud9dynamicss365crm%2farchive%2f2018%2f12%2f09%2fview-now-dynamics-365-unified-interface-webinar&c=14415801879116278488&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment