امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Two Heads Are Better Than One: The Evolution Of AI In Sales

While digitally enabling your sales force through technologies like CRM is a standard practice, increasingly there is a desire to supplement not just the process of handling information but also the q...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9423CDADE104305808C26596955B03A&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2018%2f12%2f10%2ftwo-heads-are-better-than-one-the-evolution-of-ai-in-sales%2f&c=4257756773080426978&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment