امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Top 22 eBooks of 2018

When you’ve reached this phase in your CRM project, it’s time to celebrate, and read this eBook so you can properly address your employees’ concerns, create a structure and goal system, and become the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81A0ACDE3E974A73929DE80C4CC8B55E&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmtipstricksnewstomaster%2farchive%2f2018%2f12%2f10%2ftop-22-ebooks-of-2018&c=10383766305216500583&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment