Fastbase Analyzes Interactions from incredible 6 Billion Web Visitors Each Month. "With the new Salesforce.com (NYSE: CRM) API, we continue our mission of positioning Fastbase as the absolute stronges...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B97AA214664A481ABDC55D716A2A2404&url=https%3a%2f%2fwww.streetinsider.com%2fPress%2bReleases%2fThe%2bMost%2bPowerful%2bWeb%2bLeads%2bExtension%2bto%2bGoogle%2bAnalytics%2bPowered%2bby%2bFastbase%2bInc.%2bTarget%2bAdmission%2bto%2bLondon%2bStock%2bExchange%2bin%2bQ2%252C%2b2019.%2f14904356.html&c=11858414544166607105&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment