امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Scheduling Multiple Resource for a Work Order using Crew in Dynamics 365 v9.0

With its every new release, Dynamics 365 CRM never fails to surprise us! This time it has added another powerful feature to it. Now, when a user tries to assign multiple resources for 1 work order, th...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9423CDADE104305808C26596955B03A&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrminogic%2farchive%2f2018%2f12%2f10%2fscheduling-multiple-resource-for-a-work-order-using-crew-in-dynamics-365-v9-0&c=17831610172726512047&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment