امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

salesforce.com’s (CRM) “Buy” Rating Reiterated at Nomura

Complete the form below to receive the latest headlines and analysts' recommendations for salesforce.com with our free daily email newsletter: Nomura restated their buy rating on shares of salesforce. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF72AE1B3D3340F4A9BDBB29252CE5F5&url=https%3a%2f%2fwww.dispatchtribunal.com%2f2018%2f12%2f08%2fsalesforce-coms-crm-buy-rating-reiterated-at-nomura.html&c=9245704651748689026&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment