امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Salesforce Named a Leader in SaaS Marketplaces by Independent Research Firm

SAN FRANCISCO, Dec. 10, 2018 /PRNewswire/ -- Salesforce (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced Salesforce was named a leader by Forrester Research in its evaluation of Salesforce AppEx...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9423CDADE104305808C26596955B03A&url=https%3a%2f%2fwww.promotionworld.com%2fnews%2f181210-salesforce-named-leader-saas-marketplaces-independent-research-firm&c=1272595101591046481&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment