امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Ozonetel enables instant cloud telephony for Shopify stores

With this, visitors can click, speak and chat with the customer support team. The KIA widget integrates with Zendesk, Salesforce, Zoho CRM and all other CRM solutions and automatically captures lead d...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB890A80CC3E4AF197002E47D6530118&url=http%3a%2f%2fwww.cio.in%2fnews%2fozonetel-enables-instant-cloud-telephony-shopify-stores&c=7589120125584748760&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment