امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Nimble 2018 – The Story continues

With this milestone, Nimble has now truly achieved a vision of being a simple, smart ‘CRM’ for MS Office and G-Suite users that works for the user. I put the CRM into quotes as this term for me and mo...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07650C97FFB445A5A0B333D405B4346F&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fnimble-2018-the-story-continues%2f&c=8696384606413667147&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment