امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

Inspiring Revenue Hacks For SMB To Grow Sales In 2019 and Beyond

What most startup organizations do not understand is that growth in sales only comes from lead growth. Therefore, the more leads you have in your CRM database, the more deals you will close in the lon...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07650C97FFB445A5A0B333D405B4346F&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2finspiring-revenue-hacks-for-smb-to-grow-sales-in-2019-and-beyond%2f&c=14864699411549649205&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment