امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

How AI is solving marketing’s biggest problems

You may have the priciest Customer Relationship Management (CRM) platform in town, but do you get any actionable customer insights out of it? You may be a huge proponent of harnessing big data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D482F202811C456CAC611983AD764888&url=https%3a%2f%2fmemeburn.com%2f2018%2f12%2fai-marketing-problems%2f&c=4232171648950192212&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment