امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

Credit Risk Management – Real Estate, Analyst # 120573

Credit Suisse's Credit Risk Management (CRM) team in North America partners with key stakeholders throughout the Bank to meet business demands and an evolving regulatory environment in the US. CS is s...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B97AA214664A481ABDC55D716A2A2404&url=https%3a%2f%2fwww.efinancialcareers.com%2fjobs-USA-NC-Raleigh-Credit_Risk_Management_%25E2%2580%2593_Real_Estate_Analyst__120573.id04908062&c=15082484855649238020&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment