امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

Capillary Technologies hosts #ready18' summit in Singapore, empowering brands and businesses to be 'Consumer-ready'

SINGAPORE - ACN Newswire - Dec 6, 2018 - Capillary Technologies, one of Asia's leading Omnichannel CRM and E-commerce Solutions Providers, hosted its technology-focused conference in Singapore. Dubbed ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D482F202811C456CAC611983AD764888&url=https%3a%2f%2friauheadline.com%2fmediaoutreach%2fCapillary-Technologies-hosts--ready18--039--summit-in-Singapore--empowering-brands-and-businesses-to-be---039-Consumer-ready--039-&c=377826188261634835&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment