امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

A day in the life of… Head of Marketing at the Countryside Alliance

What are your favourite tools to help you to get the job done? We have recently implemented a new CRM solution which I am loving – we chose Microsoft Dynamics for its relative ‘ease’ of integration (d...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07650C97FFB445A5A0B333D405B4346F&url=https%3a%2f%2feconsultancy.com%2fday-in-the-life-head-of-marketing-countryside-alliance%2f&c=17170173154193460218&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment