امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

5 Common Digital Marketing Data & Analytics Challenges and How to Start Solving Them

And ensure your CRM and website forms are set up properly to ensure mandatory data is collected and entered. Consider a major scrub if you have a lot of bad data. There are a variety of CRM services o...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9423CDADE104305808C26596955B03A&url=https%3a%2f%2fwww.toprankblog.com%2f2018%2f12%2fovercoming-digital-marketing-data-challenges%2f&c=15500036082231615393&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment