امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Top CRM Sales Take-Aways from Gartner Symposium 2018

This year, Gartner drew more that 9,000 IT leaders to Orlando for the annual US Symposium event. I look forward to attending the US Symposium every year because I always have fascinating talks with a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB7EAFF684B942B0B1F583308C7EA229&url=https%3a%2f%2fblogs.gartner.com%2ftad-travis%2f2018%2f10%2f23%2ftop-take-aways-from-gartner-symposium-2018%2f&c=7272434122156287006&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment