امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Oracle launches a ‘CDP-plus’ for its clouds

Like other CDPs, CX Unity can handle unstructured and structured data from any sources, including offline sources, Salesforce CRM, non-Oracle applications or third-party data, and it can support ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D46FDC6CF5D4402B99C33E8E6D42F3A3&url=https%3a%2f%2fmarketingland.com%2foracle-launches-a-cdp-plus-for-its-clouds-250294&c=11217965372932766874&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment