امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Oracle introduces new enterprise digital assistant

While typical chatbots are built for a single purpose, the Digital Assistant can be trained to support domain skills from multiple applications, such as HR, ERP, CRM or CX. Everything you need to know ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=26A26F8C3D1E4DB9935690B1F7E11878&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2foracle-introduces-new-enterprise-digital-assistant%2f&c=3980841170302850333&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment