Oracle CX Unity is designed to allow its users to connect data from both front- and back-office tools, such as POS, CRM, digital analytics and transaction systems and third-party information. The busi...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6268B84B1CA04607825C80EF6D4FA35F&url=https%3a%2f%2fsearchcrm.techtarget.com%2fnews%2f252451105%2fOracle-CX-Unity-unveiled-at-OpenWorld&c=17388074583889920957&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment