امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Oracle CX Unity unveiled at OpenWorld

Oracle CX Unity is designed to allow its users to connect data from both front- and back-office tools, such as POS, CRM, digital analytics and transaction systems and third-party information. The busi...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6268B84B1CA04607825C80EF6D4FA35F&url=https%3a%2f%2fsearchcrm.techtarget.com%2fnews%2f252451105%2fOracle-CX-Unity-unveiled-at-OpenWorld&c=17388074583889920957&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment