Organizations utilize DataFox’s insightful data to prioritize accounts, enrich CRM data and identify new prospects. According to Oracle, DataFox’s AI data engine continuously extracts detailed company ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB7EAFF684B942B0B1F583308C7EA229&url=http%3a%2f%2fwww.dbta.com%2fEditorial%2fNews-Flashes%2fOracle-Acquires-DataFox-128139.aspx&c=18049155811870430392&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment