امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Oracle acquires DataFox, a developer of ‘predictive intelligence as a service’ across millions of company records

The business intelligence resulting from that service can in turn be used for a range of CRM-related services: prioritising sales accounts, finding leads, and so on. “The combination of Oracle ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B12A9A6206054E459940EBF25D2EFE10&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2018%2f10%2f22%2foracle-acquires-datafox-a-developer-of-predictive-intelligence-as-a-service-and-a-trove-of-company-information%2f&c=12929313671373890464&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment