امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

October Is Cybersecurity Awareness Month: Time to Revisit Your Data Loss Prevention Strategy [Infographic]

For instance, a rogue employee may begin accessing company data at odd times or from different locations; or an employee may spend time on job search sites while downloading company’s CRM records. The...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB7EAFF684B942B0B1F583308C7EA229&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2finfographics%2foctober-is-cybersecurity-awareness-month-time-to-revisit-your-data-loss-prevention-strategy-infographic-02132838&c=553820545692654384&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment