امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Kyruus Announces Launch of ProviderMatch for Salesforce on the Salesforce AppExchange to Help Health Systems Deliver Optimal Access Experience

The launch of ProviderMatch for Salesforce accompanies a strategic investment in Kyruus from Salesforce Ventures, the global CRM leader’s corporate investment group. With access centers serving as a k...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DC9924787CB45409B6B2305BA82D9E4&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f3992437&c=8174115120298773823&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment