امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

KeyedIn Announces Latest Versions of Sage Intacct and Salesforce Connectors for Easy Integration

“Our enhanced Connectors make it easy to integrate CRM data, like sales opportunities, with service delivery timelines and time and expense reporting, and then on to the Accounting software for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DC9924787CB45409B6B2305BA82D9E4&url=https%3a%2f%2fglobenewswire.com%2fnews-release%2f2018%2f10%2f23%2f1625484%2f0%2fen%2fKeyedIn-Announces-Latest-Versions-of-Sage-Intacct-and-Salesforce-Connectors-for-Easy-Integration.html&c=4170237592569536756&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment