امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Healthcare CRM and Contact Centre Systems Market – Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2018 – 2025

Wise Guy Reports is part of the Wise Guy Consultants Pvt. Ltd. and offers premium progressive statistical surveying, market research reports, analysis & forecast data for industries and governments ar...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D46FDC6CF5D4402B99C33E8E6D42F3A3&url=http%3a%2f%2fwww.abnewswire.com%2fpressreleases%2fhealthcare-crm-and-contact-centre-systems-market-global-industry-analysis-size-share-growth-trends-and-forecast-2018-2025_280808.html&c=15752388831479262756&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment