Social CRM (customer relationship management) is use of social media services, techniques and technology to enable organizations to engage with their customers. Social CRM adds a deeper layer of infor...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6268B84B1CA04607825C80EF6D4FA35F&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fmarket-research%2fit%2f522354-global-social-customer-relationship-management-software-market-forecast-till-2023-illuminated-by-new-report&c=11709945784269820382&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment