امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Email - Settings status back to Sent

ProxyOperationRuntime operation)\r\n at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.Invoke(IMessage message)\r\n\r\n at Microsoft.Crm.Common.ObjectModel.EmailEngagementTrackingManager.RemoveSentE...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DC9924787CB45409B6B2305BA82D9E4&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2ft%2f298624&c=2826226257861780564&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment