امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Donorfy & Rapidata collaborate to give real-time view of donor giving activity

Non-profit CRM provider Donorfy and regular giving specialist Rapidata have announced a systems integration that will provide a real-time view of donor giving activity for charities using Donorfy’s cl...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6311BCD2183D4A04875402FEC67F3249&url=https%3a%2f%2ffundraising.co.uk%2f2018%2f10%2f23%2fdonorfy-rapidata-collaborate-give-real-time-view-donor-giving-activity%2f&c=9680113697467768123&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment