امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

DataArt Partners with Playtech

It provides marketing expertise, sophisticated CRM solutions and other services for operators seeking a full turnkey solution. Playtech’s Financials division operates both on a B2C and B2B basis. Its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0BACAA2864044F679921D8B5577355A3&url=http%3a%2f%2fwww.pressreleasepoint.com%2fdataart-partners-playtech&c=13743833536928771402&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment