امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Customer service ‘behavioral pairing’ startup Afiniti quietly raised $130M at a $1.6B valuation

The company itself sits in the general area of CRM, and specifically among that wave of startups that are trying to build tools using AI and other new technology to improve on the old ways of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F77A3C509BA43E9961DD51791DC3252&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2018%2f10%2f23%2fafiniti-crm-ai%2f&c=13814366239362396490&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment