امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Customer Experience Consultancy Avtex Embraces Daon’s IdentityX

The company is also a Microsoft Inner Circle Partner for Dynamics CRM and Power BI. In other words, it’s a major player, and it has now build a new Interactive Voice Response (IVR) solution for the co...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6268B84B1CA04607825C80EF6D4FA35F&url=https%3a%2f%2ffindbiometrics.com%2favtex-embraces-daon-identityx-510234%2f&c=12511535341387454042&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment