امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Chrome Extension Brings Contactually Functionality to Gmail

WASHINGTON, Oct. 23, 2018 /PRNewswire/ -- Today Contactually, a customer relationship management platform for real estate professionals, announced its next step aimed at better integrating its CRM int...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DC9924787CB45409B6B2305BA82D9E4&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2018%2f10%2f23%2f8838982.htm&c=6949207205447632333&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment