امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Chevy Chase Trust Holdings Inc. Has $99.37 Million Position in salesforce.com, inc. (CRM)

Chevy Chase Trust Holdings Inc. increased its position in shares of salesforce.com, inc. (NYSE:CRM) by 4.5% during the third quarter, according to the company in its most recent Form 13F filing with t...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F77A3C509BA43E9961DD51791DC3252&url=https%3a%2f%2fwww.themarketsdaily.com%2f2018%2f10%2f23%2fchevy-chase-trust-holdings-inc-has-99-37-million-position-in-salesforce-com-inc-crm.html&c=11123935698442072722&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment