امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Are you Making This $500 Million Mistake?

Sales organizations make this mistake all the time. They purchase the go-to CRM to form the backbone of their sales technology system, expecting to customize it as they go. But this is like purchasing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=26A26F8C3D1E4DB9935690B1F7E11878&url=https%3a%2f%2fsmartsellingtools.com%2fare-you-making-this-500-million-mistake%2f&c=5385362129494195120&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment