امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Alithya and Edgewater Announce Filing of Supplement to Definitive Prospectus/Proxy Statement for Proposed Business Combination

Delivering both on premise and in the cloud, Edgewater partners with Oracle and Microsoft to offer Business Analytics, BI, ERP, EPM and CRM solutions. Edgewater Ranzal, an Oracle Platium Consulting Pa...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DC9924787CB45409B6B2305BA82D9E4&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2018%2f10%2f23%2f8838629.htm&c=893312348940315357&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment