"I hated logging stuff into Salesforce," reflects Oleg Rogynskyy of his many years in sales and marketing using the marquee CRM software. Rogynskyy is founder and chief executive of Boston-based Peopl...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F77A3C509BA43E9961DD51791DC3252&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fai-startup-people-ai-gets-30-million-from-andreessen-horowitz-to-free-up-workplace-drudgery%2f&c=9867723288549736207&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment