امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

AI startup People.ai gets $30 million from Andreessen Horowitz to free up workplace drudgery

"I hated logging stuff into Salesforce," reflects Oleg Rogynskyy of his many years in sales and marketing using the marquee CRM software. Rogynskyy is founder and chief executive of Boston-based Peopl...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0F77A3C509BA43E9961DD51791DC3252&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fai-startup-people-ai-gets-30-million-from-andreessen-horowitz-to-free-up-workplace-drudgery%2f&c=9867723288549736207&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment