[Craig Iskowitz Tweet photo.] Klein said the most common questions he gets are: Or the most worrisome outcome for the tech industry, an all-in-one, full technology stack-integrated application that wo...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B12A9A6206054E459940EBF25D2EFE10&url=https%3a%2f%2friabiz.com%2fa%2f2018%2f10%2f22%2faaron-klein-sells-against-fear-and-risk-in-san-antonio-and-hits-back-at-competitors&c=1486990076713515740&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment