امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

5 Questions that Will Help You Decide if a Salesforce Certification is Right for You | Simplilearn

Salesforce dominates because the Customer Relationship Management (CRM) technology is some of the most advanced in the world and the cloud computing model makes it affordable and scalable. In May 2018 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D46FDC6CF5D4402B99C33E8E6D42F3A3&url=https%3a%2f%2felearningfeeds.com%2f5-questions-that-will-help-you-decide-if-a-salesforce-certification-is-right-for-you-simplilearn-2%2f&c=18159091756439643915&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment